tirsdag 11. februar 2014

Vil du ha to WOW kopper?


Denne koppen er beregnet på barn mellom ett og ti år..., men det stopper ikke oss:)
Olivia er åtte måneder, og klarer fint å drikke av den, iallefall når hun finner ( eller får hjelp) riktig sted å suge på!
Det krever nemlig mye øvelse å lære seg å drikke av kopp..
Med denne koppen blir det iallefall ikke noe søling:))



Wow Cup® er beregnet på barn fra 12 måneder til 10 år. Lokket har en silikonkant som automatisk lukkes når barnet er ferdig med å drikke. Dermed unngår man søling av væske når koppen velter eller blir snudd opp ned. Drikkesystemet stimulerer også sugemotorikken til barnet på en bedre måte enn tradisjonelle drikkesystemer med drikketut.
Utviklet i Norge!


Den er også veldig grei å bruker til dem som liker å ha med noe å drikke på senga...:)
(Eller når barna  bruker pc/ ipad, da er det også veldig greit å vite at det ikke kan gå galt!)


Vil du vinne to slike kopper, legg igjen en kommentar her så kanskje det blir nettopp deg som får to slike i posten:)
Trekker to vinnere, som får to kopper hver om en uke, altså tirsdag 18 februar.
Sjekk facebooksiden deres, her finner du også de forskjellige fargealternativene du kan velge mellom om du vinner!
Og hvis du ikke vil vente en uke for å se om du har vunnet.., du finner også ut av hvor du kan kjøpe koppen på facebooksiden;)

I`m giving away four of these cups. Perfect cups for kids, who we all know can make at lot of mess and spills..! This is only for my norwegian readers I'm afraid... But you can get the cup in other countries as well, check their website here: Wow Gear

30 kommentarer:

Nikoline Egemar Ravn sa...

Jeg prøver lykken :)

marielle sa...

Oi, den vil jeg gjerne prøve! Jenta vår er også 8 mnd, og nekter å drikke av både flaske og tutekopp. Greit å drikke av vanlig kopp altså, men ser for meg at denne utgjør mindre søl. ;)

Åshild sa...

SåÅÅååå smart! Jeg melder meg på! :)

rockefår sa...

Hei, denne hadde vært topp for Lillegull som trenger litt lenger tid på å lære seg ting fordi hun har Downs. Er på god vei t å klare kopp selv, men jeg hadde slappe litt mer av med en som var sølefri...
Og til de store som setter fra seg koppen akkurat i høyden t den nysgjerrige toåringen.....
Mvh Elisabeth

FruBoger - Frugan sa...

Så flott! Lei av å skifte laken og klær pga lekkende kopper. Flott på turer også:)

Iris sa...

Kjempesmart :D

Marieinwonderland sa...

Så fine! Her har vi hatt et par uhell med drikke og pc så en sånn hadde vært perfekt��

Anonym sa...

Den så kjempekjekk ut :) Her er minstejenta i en periode der alt skal snues på hodet for å se hva som skjer- så en sånn kopp hadde vært midt i blinken :)
Mvh Helen

Mariannes blogg sa...

prøver lykken :) Marianne

Elin Mathilde sa...

Hei! Disse så spennende ut! Hadde passet perfekt til både 1 1/2 åringen og til 5 åringen. :)

Anonym sa...

En slik ønsker jeg meg! Melder meg på! :)

Birgitte

Åse Marit sa...

Genialt! Hadde vore supert til lillebror på 15 mnd. Krysser fingrane:-)

Ailin sa...

Prøver lykke
ailinv74@yahoo

Komadyret sa...

Jeg har en sølekopp uten like, 10 mnd og klarer å få alle kopper liksom er spill free til å grise. ER det mulig? Trenger virkelig en slik ;)

K@ri sa...

Kjempesmarte, og ja takk - veldig gjerne!
Vakre tanker fra K@ri*

Rebekah sa...

Med minimum en kopp i gulvet om dagen er denne midt i blinken for familien A!! Denne står høyt på ønskelista:)

yummy mummy sa...

Sånn hadde passet ganske så perfekt hos oss, som har ei på 4 år, som aldri greier å passe på at glasset står så hun ikke søler. Blir en del gulvvask, og ekstra klesvask, for å si det sånn. Og har enda tilgode å finne en kopp, som virkelig ikke søler, samtidig som det ikke er en "babykopp", som hun så fint sier selv. Det vil hun nemlig ikke ha.

Sara sa...

Å, så lurt! Har ei jente på 1,5 år, og favoritthobbyen hennes er å snu tutekoppen opp ned, så ho får vann på bordet som ho kan slå i... Gøy når det spruter. Ikke enig... :)
Sara

rangla79 sa...

Ja! Kryssar fingrane for dette! Heilt topp for 1-åringen som ikkje har skjønt verken kopp eller sugerør til trass for myyykje sølete øving. Så her går det framleis i tåteflaske...

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen! Slike kopper passer nok perfekt til gutta min på 4 og 6 år, som ikke har kontroll på armer og ben... :D
Ingrid (ingflak@gmail.com)

sanne sa...

Åh. Denne hadde vært genial nå på ei som er syv og en halv mnd og elsker å drikke av kopp :)

Mathildes skatter... sa...

Vil gjerne vinne til Mille 6 måneder og Mathilde 2,5 år :)

Charlotte sa...

Åh, slike må vi ha! Eller vinner de gjerne da ;) De virker geniale :D Krysser fingre og tær.

Charlotte_herland@hotmail.com

Sarah Watson sa...

Åh, hoppas!!

Karina sa...

Disse har jeg ikke sett før, men herremin, så smart! Krysser fingre og melder meg på :)

Andrea sa...

Jeg vil gjerne ha slike til kråkene mine. Har en på 8 mnd og er på 2,5 som alt for ofte vil ha vann om natten .

MariH sa...

Så fine og praktiske! Prøver lykken jeg også:-)

ReVinyl sa...

Jeg vil vinne! ;)
Har et nydelig lite tantebarn som jeg vil overraske med en sånn kopp.

Kult at det er et norskt produkt!

Anonym sa...

Den hadde passet fin til snuppa vår. :-)

Fru Lauritsen
asp_193@hotmail.com

Anonym sa...

Kule kopper som jeg gjerne vil vinne.. Hadd vært supre til vår lille sølefrøken på snart 2 år :)
Hilsen Mona, mona_c_e@hotmail.com