mandag 6. mai 2013

Bruktduellen


Jeg slenger meg med i NIB utfordringen, bruktduellen.
Det er sjeldent jeg rekker å delta, men nå er det vel bare å knipse noen bilder i hvilken som helst retning...
Tok bilder i stua i ettermiddag, det er bruktfunn overalt, som den lille gule kommoden, lenestolen og stuebordet.. og, massevis av ting i "bok"hyllene og stua er også full av puter sydd av brukte stoffer.
Fortsatt to dager igjen å delta på..., spørs om jeg ikke skal ta en runde i morgen og knipse litt mer brukt..:)



Bilde under vant jeg faktisk utfordringen "lopper i blodet" for to- tre år siden:)
I det gamle huset vårt.., savner den spisestua altså..
Den blå sjenken under vinduet er faktisk baderomsmøbelet vårt nå..:)


Det jeg iallefall skal gjøre i dagene fremover er å kikke gjennom alle de fine bidragene i bruktduellen, så masse flinke folk!!!!:)

5 kommentarer:

Loppedilla sa...

Du har det så fint! liker fargerike innslag i møblementet og med lyse fager på vegger og gulv

Elisabeths idyll. sa...

Så fargerikt og fint bidrag ;o)))
Klem Elisabeth

Mari Søttar Svendsen sa...

ooo!! Elsker fargene og møblene.
Dette var et friskt pust.

Legger meg som følger.

Mari

Julie sa...

WOW!
For en herlig stil du har!
LIKER!!!
Elsker fargene du bruker i interiøret!
Ønsker deg en NydeligFlott helg
og lykke til i nib´s utfordring!
Klem fra Julie :-)

Mia ... som jag är ... sa...

Åh vad det där såg fint ut! Man blir glad av alla färger i ditt hem, hit kommer jag och återvända :)