lørdag 20. april 2013


Peishylla er (nesten) full av runde, heklede lapper.
De hekler jeg for å bli helt ferdig med et teppe jeg har holdt på med i åresvis.., rett og slett fordi det er så fint med slike fargerike runde lapper med hvit kant:) Det har gått år mellom hver gang jeg har tatt det frem, men nå er det virkelig på tide å bli helt ferdig, kanskje til og med hekle en kant rundt..




Nå er det frem med det hvite garnet ( og litt godteri..., det er jo lørdag..) for å begynne å hekle kanter..

2 kommentarer:

BoHo sa...

Wow, eg er heilt imponert over alle teppene du har laga. Eg har kun strikka eit par tepper, men no er eg skikkleg inspirert til å hekle eit stort fargerikt teppe:-) Lykke til med innspurten;-)

Hanne Ringvoll sa...

Hei! Jeg lurer på hvordan du hekler de runde lappene? Utrolig fine farger du bruker!!