onsdag 12. oktober 2011


Fridagene går farlig fort.., tilbake på jobb i morgen.

I dag har vi bare kost oss hjemme. Hannah har laget kafe på trappa, og jeg har fått lagt inne en del nyheter i nettbutikken. Boksene på bilde over en noen av disse tingene, i skrivende stund er de ikke på plass i nettpynt enda, men i løpet av ettermiddagen/ kvelden er alt på plass..








Sola skinner, huset er rent og forholdsvis ryddig, Hannah er blid og fornøyd og ja, det er jeg også:)

Så da fant jeg rett og slett ut av dere som er innom bloggen skal få et lite ekstratilbud i nettbutikken, altså fri frakt ut uken.

( Frakten blir trukket fra i etterkant, så betal på vanlig måte, bare husk å skriv "bloggtilbud" i bestillingen!!)

6 kommentarer:

MøbelPøbel sa...

Nydelige esker! Og gratulerer så mye med plass i finalen!!

en støvel og en sko sa...

Jeg sier det samme som MøbelPøbel. Gratulerer, og nå å jeg innom nettpynt ;-)

Fhager sa...

Deilig med fri og sol! Grattis med finaleplass, vell fortjent! Den er så fin den tapeten!
Kram

HannasHörna sa...

Mysigt! Superfina askar. Kram

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

Liker eskene og bildene er deilige høstbilder, fine!

Interiør drops sa...

Takk for sist, var koselig å treffe deg! :)
Veldig veldig hyggelig, treff og må jo få til å treffes ved et senere bloggtreff :)

Her var det mye fint.. inn å titte litt..

Mange klemmer fra Ida :)