torsdag 16. juni 2011

oransje



Sukkertøy for øyet Ida har en oransje utfordring gående, og det måtte jeg være med på. Her i huset har vi ganske mye i den fargen. En krakk, på hekletepper, puter, bokser, på et bilskilt fra Hawaii, gulvteppe, kopper, tebokser, ja både her og der med andre ord:) Men det første jeg tenkte på når jeg tenkte på hva vi har som er oransje... Skolesekken til Hannah, den er skikkelig oransje:)













Sukkertøy for øyet has a challenge to show the orange in your house. I had to take part, a lot of orange in our home:)

4 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Oransje utfordring? Det er jo midt i blinken for meg, he he.

PillePalle.... sa...

Det finnes mye oransje hos deg!
Ha en fin helg!
Klem, PiPa

Huldra sa...

Masse herlige detaljer. :)
Smilte litt ekstra da jeg så den orange skolesekken. Hadde faktisk det en stund jeg også, men den hadde jeg helt glemt av til jeg så denne. Da blusset minnene opp gitt.. Takk for glimtene. :)

ReVinyl sa...

Orange skolesekk...Har så sansen!! Kusina mi som bor i Porsgrunn har det til sine unger, så vi har sett de der før...

Ungene våre som bor i Oslo, er derimot ikke like heldige...Kanskje bedre trafikksikkerhet her...not.

Vi skal ut å handle skolesekk til minstemann som begynner på skolen nå. Tror nok han blir veldig fornøyd med en dionosaur på sekken også ;)