søndag 19. juni 2011

nytt


På fredag kom det masse varer fra House Doctor til Nettpynt. Og jeg har ( blant annet) brukt helgen på å pakke ut, legge dem ut i nettbutikken og ikke minst på å plassere mine nye House Doctor varer:)

Blant annet disse fire stolene, egentlig hagestoler, men de kommer nok til å være spisestuestoler en stund fremover..




De var litt lave å sitte i, så puter må til... også de fra House Doctor:)




Ble ganske så fint med puter også;)





Er ikke denne fiiiin!!??!!

I morgen skal jeg plukke noen blomster til den:)

Det har kommet en kjempefin vase til, med en skrivemaskin som motiv.., i en annen form... veldig vanskelig valg..






Noe nytt på kjøkkenet også, det vil si på døra inn til vaskerommet:)








Massevis av forskjellige bokser/ esker har det også kommet, noen av dem har også blitt mine.

Som sommerfuglboksen på bilde under, rett og slett et fantastisk fint mønster!!





On friday a lot of new things from House Doctor, came to my webshop/ Nettpynt, and I have spent parts of my weekend unpacking them, some of them didn't make it to the storageroom... The four chairs around our diningtable is actually gardenchairs, but that can wait.. Also new pillows in them. And a fun sign for the door to our laundryroom. The most lovely vase, a vase I will pick flowers for tomorrow. And lots of new boxes... it isn't to easy to resist when I have a shop full of nice things in our house..:)


9 kommentarer:

Ida sa...

House Doctor er fantastiske til at gribe tendenser og lave billige, lækre produkter.
Og så er jeg altså stadig helt syg med dit køkken!

victoria (huset i byen) sa...

Så masse flotte ting du viser, elsker House Doctor selv har sååå masse fint...
Og elsker det flotte kjøkkenet ditt og ikke minst tapeten...
klem victoria

Seksti delt på Fem sa...

Så mye fint! Du har vel ikke parasoller i annet enn gult nå vel? Jeg har nemlig lyst på ny, men ikke gul... tror jeg :)

Fargebarn/Husbygger i Klepp sa...

Her bar det myyyye fint ja. Likte godt vasen med sykkelen på. Og stolene også var nydelige!

designhund sa...

å himmel så mye fint, de stolene var lekre,
og den vasen ønsker jeg meg også...
HD er og blir favoritten altså!

Hjerterommet sa...

Ah, tror du ikke jeg har sett! House doctor kan godt bare bli MIN huslege for stress og kjas i hverdagen. Det er helt nydelig!!

Hjerterommet sa...

..og forøvrig, den sykkelvasen hadde passe så utrolig bra i mitt hjem, med bare sykkelfrelste gutter i.. Kanskje jeg bare må!!

ReVinyl sa...

Æ <3 vase med sykkel...

Maria sa...

SÅ mycket fint!