fredag 10. juni 2011

Nye sengesett


Med de fine klærne fra Småfolk kom det også masse nytt sengetøy..
Lilla og oransje, kul fargekombinasjon, og med eplemønsteret, ja dette måtte jeg ha!
Det, pluss et til som er likt kommer snart i bruk.
På Hannahs rom har det allerede blitt redd opp med nytt sengetøy, også fra Småfolk/ Nettpynt. Det passer kanskje ikke så veldig godt sammen med tapeten, men sengetøyet er så fint at det blåser jeg rett og slett i, for så veldig galt kan det ikke bli med to så fine mønstre:)





Reiseminner på hylla/ travel memories on her shelf





Ja, på bildene ( både i dag og ellers) kan vel kanskje virke som om jeg har en ryddig 7 åring.. ( eller generelt at jeg er veldig ryddig av meg, hihi), men nei det stemmer nok ikke heeelt.. I dag bare skuffet jeg unna lekene som lå utover gulvet inn i et hjørne før jeg tok bilder, vi har masse annet vi har lyst til å gjøre enn å rydde så veldig mye:)




New sheets in my webshop, and now on our beds ( or will be soon).. Really, really love the color combination and pattern in the purple/ orange one. The new yellow sheets in my daugther's bed don't mix all to well with the wallpaper, but with two so beatiful patterns.. I really don't care:) And if you for a minute thought that I have a tidy seven year old girl.. No.., before taking these pictures I just shuffled all the toys in her bed and on her floor into a corner.. We can do it the right way another day:) The dress Hannah's wearing has the same pattern as one of the sheets, as I said, really like that pattern.. :)



1 kommentar:

Siv Iren sa...

ojojojojoj, det sengetøyet var råkult!