mandag 13. juni 2011

ny sofa på verandaen



Lørdag fikk jeg tak i fire paller, madrass, tepper og puter hadde vi.

Nå har vi virkelig en komfortabel utesofa, ser for meg mange ettermiddager liggende her med en bok i sommer. Ja, det blir kanskje ikke så lenge av gangen, men likevel skal det bli deilig:)

Ble også veldig fornøyd med kombinasjonen av puter og tepper, både fargene sammen og de forskjellige mønstrene/ "motivene".



I verandaens andre hjørne, har godstolen fått på seg en dyne med herlig småfolktrekk. Og tomatplanten min..., aldri har jeg fått en så stor og fin plante, ser ut som om vi kan spise masse "selvlagde" tomater i sommer, masse blomster på den:)





Inne skaper blomster sommer:)



Fikk sydd meg en ny pute i kveld, den bakerste med lyseblått småfolkeple mønster. Den er sydd av to kluter ( stooore er:)) fra nettbutikken. 35 kroner stykk ( 8 farger), så 70 kroner og 20 minutters jobb sammen med en gammel pute jeg bare skiftet trekket på... "vips" en ny pute:)



We wanted a comfortable sofa on our veranda, and now we got it! I want to spend many summerafternoons here reading a book.. maybe ten minutes now and then..:)

13 kommentarer:

Sigyn sa...

Det ble en kjempefin sofa!!! Har ønsket meg en sånn en her også!!

Stine Hoelgaard Johansen sa...

Skøn, skøn sofa, og en masse dejlige puder

Stine:)

Hildemiho sa...

oi for en deilig sofa. kan hende jeg stjeler den ideen en dag...så jo helt fantatisk ut å ligge der!! og jeg digger bloggen din forresten, og stilen din. Elsker alle fargene, og følger deg så absolutt videre!!
hilde

Kaspara sa...

Herlig sofabenk med nydelige tekstiler, Tove!
Er du klar over at vi ikke har "taleforbud" lengre med vår felles sak? Fikk mail i dag og regner med du fikk også.
Jeg lager et innlegg i morgen en gang.
Glade junidager til deg!
Klem fra Kaspara

Hjerterommet sa...

Ser både lekkert og behagelig ut!! God sommer i den:)

deasogmia sa...

Kjempe fin utesofa med masse herlige puter! ingen tvil om at kan kose deg her i sommer!

ReVinyl sa...

Soffan din ute ble bare helt rå! Helt enig med deg at kombinasjonen av putene var fantastisk nydelig. Jeg har også en utesoffa, men er ikke fornøyd med putene. Har planer om å lære å sy puter, for så å sy noen selv...Men det drøyer visst litt ;) Hi..hi..Imens får vi bruke de helt ok, men litt træge Ellosputene...

Siw

Datt sa...

Det så absolutt koselig ut! :D

Beppe sa...

Hærlig sofa, og superlekkert hekleteppe :)

vidunderlige univers sa...

det ser godt ud.. paller kan nu bruges til meget og en dejlig billig løsning.. Det har du gjort hyggeligt.. GID jeg havde en veranda..:0)

Marianne sa...

Så fint dere har det i det nye huset! Deilig med uteplass i friske farger, ønsker deg en deilig sommer med mange soltimer på pallesofaen :)
Klem fra Marianne

Tonemor sa...

Knall bra ide. Likte fargene dine jeg også.
Klem Tone

Huset med de ni sa...

ÅÅÅ.. Jeg vil også lage en sånn ..
Syntes det er kjempestilig med pallesofa og denne var jo kjempefin.

Kos deg i sommervarmen.

Helena