torsdag 16. juni 2011

Jeg skrev et innlegg i slutten av mai om et spennende besøk fra utlandet, og nå får jeg også lov til å fortelle om det:) I det jeg vil kalle meget godt selskap med Fjeldborg, Kaspara og Fryd+design fikk jeg besøk av Selina Lake og Debi Treolar som kom til Norge for å ta bilder til sin nye bok Homespun style!

Tenk at bilder fra huset vårt skal komme i deres bok..!!! Utrolig morro.

Selina og Debis første bok, bazaarstyle, er en av favoritt interiørbøkene mine og ikke i mine villeste fantasier hadde jeg trodd at "jeg" skulle få være med i en slik bok..:)

6 kommentarer:

Petrine sa...

Gratulerer med det! Så moro :)

stjerneglass sa...

Så gøy, da! Gratulerer!

Stine sa...

Så gøy, gratulerer!!!

Sweet Memories sa...

Stilig!Gratulerer med det.Den boken må jeg nok få meg når den kommer ut.Skjønner godt at de valgte huset ditt,du har det knallfint.Masse herlige farger og interiør.Koser meg med bloggen din,så masse fine bilder og en søt liten Hannah:)
Ha en flott sommer,Tove:)

Kaspara sa...

Heisan Tove
Det blir supermorsomt å eie denne boka med bilder både fra eget hjem og dere andre jentene som jeg alle har hilst på. Gleder meg!
Tipper Debi og Selina var strålende fornøyd med det fiiiine nye huset dere har!
Glade junidager til deg!
Klem fra Kaspara

Selina Lake sa...

Thanks so much for welcoming us into your lovely home! I'm super happy with all the images from our Norway trip, Selina x