søndag 26. juni 2011




Jeg har hatt en kjempefin, opplevelsesrik helg i Oslo, på glansdagen:)
Jeg har også kost meg masse hjemme i ettermiddag, lekt med Hannah ( deriblant også med hageslangen, veldig kaldt vann..), ryddet, luket bedd og plukket blomster, lagt inn nye riceprodukter i nettbutikken ( ELSKER fargene på de nye tingene, med farger som dusty mint, og bubblegum pink..., og mønstre som på bildene under..) beundret tomatplanten min som har blitt såå stor, og plassert min nye apekatt rundt om i huset:) Jeg har også fått tatt bilder av sommerpeisen, en peis med stearinlys i.., og nytt kveldssolen på verandaen.







I've had a lovely weekend in Oslo, here. But I've also had a great time comming home today. Playing with my daughter, doing some gardening, picking flowers, moving my new monkey around the house, taking pictures of new products in my webshop ( LOVE the colors and patterns..), and I took pictures of my "summerfireplace", with candles. I also enjoyed the evning sun on our veranda:)

4 kommentarer:

MøbelPøbel sa...

Kan tenke meg at dere koste dere! Hadde vært gøy å vært med til neste år:)
Herlige bilder..<3

Maya: sa...

Hei og takk for sist! Synes apen virkelig kom til sin rett hjemme hos deg altså, hihi. Den fortjente du:D Høres ut som en deilig søndag:) Vi har hatt verdens korteste ferie. Katten er blitt syk, så vi har måttet dra hjem da det ble vanskelig for henne som passet den. Hahaha, snakker om dagstur!

Håper du får en herrrlig sommer!
Maya

Kaspara sa...

Heisan Tove
Så koselig å se deg igjen selv om jeg måtte tenke meg om to minutter for å gjenkjenne deg med så langt hår!
Herlig at du handlet med deg Bojesen-apen hjem! Er sikker på den vil trives i det fine huset ditt!
Fin dag til deg!
Klem fra Kaspara

Nordlys sa...

For en fin blogg du har! Legger meg til som følger! :)
Ha en finfin dag!
Klem Carina