fredag 24. juni 2011


I lunsjen i dag, måtte jeg løpe en tur ut i byen for å handle noe ( til glansdagen:)) og så at det var åpnet en ny bruktbutikk, vet ikke om det er en butikk som kommer til å være der permanent... Har kikket i vinduene et par ganger på kveldstid, og ikke sett noe jeg kunne tenkt meg, men da det først var åpent når jeg gikk forbi så måtte jeg jo kikke innom.. Og gjett om jeg er glad for det! Tenk at jeg fant slike skatter, de rosa sky putetrekkene, det grønne dynetrekket og ikke minst det FANTASTISKE rosa, lilla og oransje dynetrekket:) Jeg som aldri, iallefall nesten aldri, finner slike skatter.. En veldig god start på noe som jeg er sikker på kommer til å bli en veldig bra helg!


Found a new thriftstore today, and really happy about that.. I never, at least almost never, find anything like these sheets! A very good start on what I think is going to be a very good weekend:)




Nå er det bare minutter før jeg setter meg på bussen til Oslo, og Glansdagen i morgen:)

(sjekk ut facebook siden til Nettpynt.., et godt tilbud der i helgen:))

6 kommentarer:

knuffel sa...

Fantastiske bruktfunn! Heldige du :D

Fargevandring sa...

God helg og god tur til oslo og Glansdagen:-) Fin start på helga med de herlige stoffene!!

Vilmershus sa...

Oj så nydelig fine stoff du har funnet- er så fint med rosa og oransje ilag.

Kos deg i Oslo på Glansdagen- spent å lese nytt derfra:)

Hilsen Vera- mammaen i Vilmers Hus

Stine sa...

Veldig koselig å prate med deg i dag :) Kos dere i kveld!!

Klem fra Stine

Villblomsten sa...

Nydelig funn :-)

Line sa...

Det er da VIRKELIG lækkert, det rosa/orange/lilla sengetøj! Sikke et fund :) håber du fik det til en god pris.