tirsdag 7. juni 2011


I ettermiddag satt jeg to "nye" stoler ved spisebordet. Bare for å prøve, de er allerede byttet ut igjen.. Fine, men måtte ha mer farge rundt bordet.. Den på bilde under ble med hjem fra en antikkbutikk da vi bodde i usa, den andre trestolen på bilde lenger ned er mitt nyeste bruktkjøp. Planen når jeg kjøpte den var å male den i en knallfarge, men nå vet jeg ikke helt lenger.






Blomster fra hagen:)




Det strømmer på med nye varer til nettbutikken om dagen, sist inn døra er masse fint fra Småfolk. Favoritten min er helt klart dressen på bilde under, fantastisk mønster:)




De nye klærne er på plass i nettbutikken i løpet av kvelden/ morgendagen..


10 kommentarer:

Volo:noma sa...

Kule bodyer!! :)

Trådsnella sa...

utrolig kule småfolkklær. fikk lyst på en slik til lillemor!
Digger den orange krakken! Selvmalt?

Lidyll sa...

Aldeles lekre bilder her!*smile*
...fallt helt for det første bildet ditt av kjøkkenet-ALT der er vakkert! stolene, bordet, tapeten, lampa, lotus-bollen...*sukk* Vakker sammen!*smile*

...og flotte nye varer da! Nesten så jeg fikk lyst på en liten en så jeghar noen å kle opp i sånne lekre stoffer*blunkesmil*

Ønsker deg en flott flott dag!*smile*

Siv Iren sa...

Jeg stemmer for å ikke male. Min filosofi er vel stort sett at om det ikke har skader eller andre ting som gjør at det bør males, så er det finest umalt. Denne stolen var nydelig som den var :) Og de småfolkklærne var jo til å dø for. Løper direkte inn i nettbutikken for en titt. Er mulig jeg må lufte bankkortet litt når lønnen triller inn på konto ;)

Ønsker deg en strålende dag. a

Guro sa...

Vet du, jeg tror jeg hadde blitt glad av å bo i huset ditt!
Må si jeg sikler litt på det nye fra småfolk... Ü

Datt sa...

Så mye fint til disse barna altså, de får så kule mønster! ;)

RomantiskRetro sa...

Vet du, du har bare en så utrooolig fin blog og butikk! Måtte bare si det ;)

Tyrisol sa...

Utrolig stilig spisebord. Nå fikk jeg vert fall lyst til å skaffe nye stoler i godt og blandet. Og ikke minst så kule klær til de små, det kan vi like.

Debt Help sa...

Well, I like each and every stuff that you have shown here. Thanks for sharing!

små og store drømmer sa...

digget den orange krakken sammen med den guuule vasen :)