onsdag 2. mars 2011


Soverommet begynner også å bli ferdig, bare en pappeske igjen..
På soverommet vårt i det gamle huset var det ikke plass til stort mer enn kingsize senga vår, så det er så deilig nå, med masse plass. Det er nok ikke lenge før det blir tatt flere bilder fra dette rommet ( vi rev ned en vegg da vi pusset opp, så dette har egentlig vært to soverom = god plass:))







Det er tre bordlamper i dette store rommet, ( ja, jeg er overbegeistret over å ha masse plass på soverrommet vårt.. hihi) den ene av dem på nattbordet. I taket henger det det to fiiine lamper fra House Doctor. En over senga, og en foran klesskapet mitt:)


14 kommentarer:

Pi Andrea sa...

Jeg elsker det tapet... :o)

Loppedilla sa...

Syns det ble fint æ ! Liker veldig godt sengetøyet ditt. Hvor får man kjøpt det tro? Mulig å handle på nett?

B sa...

Fantastisk tapet!!

Ida Susanne sa...

...Sier som de andre..
UtRoLiG kul vegg...

* s m i l e *

Fargebarn/Husbygger i Klepp sa...

Så fint! Elsker dynetrekket og blafreputetrekket. Og den tapeten var nydelig.

ReVinyl sa...

Hææærlig tapet! Gleder meg til å se meeer....

Frøken Paris sa...

wow! Dette var flott og unikt!

Mollie sa...

Så koselig rom! Er det puter sydd av Blafrestoff tro? Veldig fint sammen med det lilla sengetøyet :-)

Fin kveld til deg fra Mollie

ralfefarfars paradis sa...

Nydelig tapet!! Synes dere får det såå fint- kjøkkent var virkelig flott!! Jeg satser på en tapet fra amy butler på noen av veggene i stua;)
Nydelig seng!!!

Stine Hoelgaard Johansen sa...

Det er et super fedt tapet

stine:)

Lotten sa...

Åhh den tapeten är min drömtapet! Den är såå fin! Underbart sovrum ni har fått!

Randi sa...

Gleder meg til å sjå meir av det flotte romet! Du er så god på lamper, altså. :)

Glede sa...

God torsdagsmorgen! Er det tapet fra Pip collection? Tror det var den jeg ble tilbudt for en brøkdel av prisen på en butikk her om dagen.. Stilig! :)

RomantiskRetro sa...

Nydelig soverom! Seng, vegg og sengetøy: I løøøve it!