onsdag 2. juli 2008

Siste halvårs "produksjon" :)


Her er bilder av det siste jeg ble ferdig med. Planen var å lage det i vognteppe størrelse, men hadde ikke nok garn. Syntes det var litt tøft med det sorte og bare et par farger.. så jeg må nok lage en større versjon av dette en dag.... dvs hodet mitt er fullt av tepper jeg har lyst til å lage...



Da var alle løse tråder festet, og kanter heklet:) Jeg har nok vist frem de aller fleste av teppene før, men det var morsomt å se alle teppene jeg har stikket/ heklet ligge sammen slik.

De fleste av teppene er i "barnestørrelse", fra barnesengetepper til vogntepper. heklet, strikket, store pinner, små pinner, striper, lapper, ensfarget med mønster... ja, litt av hvert:)


Og Hannahs dukker har også fått noen nye tepper det siste halve året.

Jeg forsåvidt nesten halvferdig med et heklet sengetepe til dobbelsenga også ( skal ikke dekke hele senga, bare bunnen så det er i enkeltseng størrelse) Og nå som jeg har lært meg å linke på den orgentlige måten kan jeg jo linke til bilde av noen av lappene til det teppet også, hihi. har et par skjerf til meg selv jeg også har strikket, men de har jeg ikke fått tatt bilde av enda. Det som er deilig med å pakke ned leiligheten er at jeg har "måttet" fullføre alle de nesten ferdige prosjektene mine, som kanskje ellers ville ha ligge leeenge enda:) Og det må jo også sies at jeg har ikke jobbet noe det siste halve året heller, vært hjemmeværende mamma med datteren min i barnehage.... For de som syntes det høres helt villt ut så har hun som regel korte dager, fra 9 - 10 til 13. Og hadde ikke hun gått i barnehage ( eller på skolen som de kaller det her..) og lekt med andre barn hver dag hadde hun ikke lært språket på samme måte. Og barn trenger å være sammen med andre barn:)

7 kommentarer:

Synnøve sa...

Ja det er jammen samme lille vasen som i headeren din her...! Helt maken, hihi... Du har vel ikke funnet den i usa?? Jeg fant som sagt min i Sandefjord ;)

Så mange fine tepper i herlige farger :) Du er jammen produktiv ja...! Jeg har også mange tepper i hodet, i alle slags farger, men det er bare å få kommet i gang da... Men tror jeg skal begynne på et i rødt, til jul. Savnet det i fjor, så det er vel bare å komme i gang om jeg skal bli ferdig i tide da ;)

Kaos sa...

Wow! Så mange fine tepper og så produktiv du er!

Alex sa...

Heisann !!'
takk og takk for koslige ord.
Ja du har rett . De er designet av P Starck. Men de produseres av Kartell.
Slik andre desiner ting blir produsert av Vitra.

Jeg selger nesten allt på bildene i min egen butikk også stolene ;)

Ser du har fått produser mye fint. Og så flink du er :)

I LIKE huset ditt altså....

Tante Mimmi sa...

For ein produksjon!!! Imponerande! Slikt har eg ikkje tolmodighet til!
(....) og så såg eg kuffertane under- VANVITTIG!!! Eg ELSKAR slike og så lurt å "strippe" dei- den lukta vert ein jo aaaaaldi kvitt! (eller kan nokon det? Ring 43251262) Og ringane inne hos meg: KLART eg har laga desse!!! Ei svensk dame laga dei eg såg ein eller annan stad og fekk det ikkje ut av hovudet! Tenkjer du gledar deg veeeldig til å komme heim no!
Du må vell hoppa på koffertane!!;)

Huset i Hagen sa...

Jøss! Skal si du er flittig og flink! :0) Her var det mange nydelige tepper! :0)

Drømmen om en eplehage sa...

Du så produktiv du er!Blir rent imponert jeg... Reneste Duracel kaninen du. Fnis!

Mine legger er langt fra sjokoladebrun, men det er da måte på hva man skal blogge om. Ha, ha, ha!

Er det virkelig bare en liten uke til dere setter snuten hjemover... Gosj, det må være litt rat og. Og mye å pakke ned. En ting å flytte fra ett hus til ett annet, men fra ett kontinent til ett annet er nesten til å miste pusten av. Skulle gjerne hjulpet deg om du var nermere. Jeg er rå på pakking og merking. Hvis du ser bort fra de ti siste kassene som ikke passer noen plass og som på merkelig vis skjelden blir pakket opp... ;)

Likte badet du viste under her, kjempestilig!

Kos og klem :)

chatrine sa...

WOW så effektiv du har vært!! Her vare det mange vakre tepper!
Nå har jeg lyst å sette igang med et med bestemor-ruter:) I helga skal jeg prøve å bli ferdig med en jakke jeg holder på med, så da... ja da skal jeg hekle, det er sikkert!:)

Ha en riktig fin helg!
Klem fra chatrine:)