tirsdag 15. april 2008

bokser

I dag vil jeg vise frem noen av boksene mine. Jeg har en svakhet ( en av mange...) for bokser, i alle fasonger, størrelser, farger og motiver.

Denne fant jeg for noen uker siden, den er ganske stor. Som en dobbel matboks, så hadde det ikke vært for at det er en "vinboks" hadde nok Hannah fått den som matboks. Så denne skal nok få pynte opp på kjøkkenet hjemme i Norge, ellers så havner den i butikken min:)



I en av boksene samler jeg på fargestifter. Når man er ute å spiser får som regel Hannah egen barnemeny og en pakke fargestifter. På mange av dem står det navnet på resturanten, eller som dere ser på en av dem, halloween o.l. Grunnen til at jeg sparer på dem er at jeg vil ha dem i butikken min når jeg åpner. For som småbarnsmor vet jeg hvor deilig det er når man kommer inn et sted det barnet har noe morsomt å gjøre, så kan man kikke å kose seg selv også:)







Vi kom hjem i går formiddag etter en laaang reise. Det var deilig å komme hjem, og da spesielt til sin egen seng:) Har flere ting å vise fra Hawaii, men må få ryddet og ikke minst få vasket klær for jeg tar noen bilder i denne leiligheten:)


6 kommentarer:

♥ Harmoni Interiør ♥ sa...

Så mange flotte bokser du har samlet!
Kjempegøy både til pynt og til å ha ting og tang i! Du har vel en del skatter som er kjøpt i det store utland..
Det var sikkert godt å komme hjem til sin egen seng! det er vel en stund til det blir strandvær i Norge.
Skal du forresten åpne butikk?.. Interiørbutikk / nettbutikk også?
:O)

Evami sa...

Så utrolig mange flotte bokser du har:) De er virkelig unike:)

Godt å komme hjem fra ferie,selv om det er godt å være borte også:) Borte bra,men hjemme best....

Spennende med den butikken din da,skal bli gøy å følge med på:) Håper at Hannah er blitt frisk:) Hun hadde det vel som den berømte plommen i egget på ferie(når hu ikke hadde feber da)

Klem Eva

Hespe sa...

Hei, og tusen takk for kjempehyggelig besøk!

Sitter her og veldig imponert - så flott blogg du har, og så utolige ting du produserer. Likte blant annet så godt de knappebildene dine!

Herlige bilder fra Hawaii - dit bare MÅ jeg! Så flott :o)

Du skriver også at du skal åpne butikk når du kommer hjem - håper det blir i Oslo regionen da, slik at jeg kan komme på besøk :o) Har nemlig en anelse om at det blir en spennende butikk!!

Oi, oi, oi - i det hele en herlig blogg jeg kommer tilbake snart tilbake til. Linker deg jeg!

Herlig dag til deg!

Anita sa...

FLotte bokser!! Jeg fotograferte et par av mine bokser her om dagen, med tanke på et blogginnlegg!! Kommer senere! Første gang jeg syr stitcheri ja, men jeg har brodert veldig mase opp gjennom, så det sitter litt i fingrene + at jeg er veeeldig nøye og da blir det jo bra!! Ha en koseig dag! KLem!

Synnøve sa...

Så mange fine bokser i alle farger og fasonger! Og så mange spesielle... Tenkte faktisk nylig på å ha et "boks-innlegg" selv, så det kommer vel etterhvert, men jeg har ikke så mange og så spesielle som dine da, så nå fikk jeg litt prestasjonsangst, hihi ;) Ha en fin onsdag! Synnøve

Hulda sa...

Utrolig søte de boksene dine. :) Veldig fine motiv og fasonger på de.